5 ötlet az email listák bővítésére

A lead generálás egyik legfőbb eszköze továbbra is az email, a megfelelő méretű email lista nagy mértékben tudja javítani egy kampány sikerességét.

Szerencsére egyre több szervezet jön rá, hogy fontos az email listák folyamatos növelése. Erre a legtöbb esetben a hírleveleket használják, aminek a lehetőségével a felhasználó úgy találkozik, hogy a honlapon van egy kisebb doboz, ahol a látogató fel tud jelentkezni a hírlevélre. Ám sajnos ez nem mindig elég. A továbbiakban néhány ötletet adok a hatékony lista bővítésre.

 

1. Magyarázd el a feliratkozás közvetlen és közvetett előnyeit

Mondd el, hogy milyen konkrét, kézzel fogható előnye származik annak, aki feliratkozik a hírlevélre és ne a termékedre vagy a cégedre koncentrálj.

 

2. Adj segítséget és játssz az emberek félelmeivel és bizonytalanságaival

Minden iparágnak megvan a maga hibája és veszélyei, amiket a legtöbben meg is szenvednek.  Mutasd meg ezeket és hogy miként lehet ezekre felkészülni vagy kikerülni.

 

3. Videó és szöveges (email, ebook) tanulmányok biztosítása a feliratkozóknak

Vállalkozóként az embereknek olyan lehetőségeket biztosítasz, amivel az életük könnyebb és egyszerűbb lesz. Biztosíts az embereknek egy olyan helyet, ahol megoldásokat kínálsz. Ezek lehetnek videós felvételek, vagy akár email-sorozat vagy ebook. Ennek a lehetőségnek a másik előnye, hogy akár vendégeket vagy akár a partnereidet is meghívhatod, hogy ők is megosszák a saját tippjeiket.

 

4. Útmutatók hirdetése

Az emberek szeretik az útmutatókat. Az ilyenekért könnyedén adják meg az email címüket. Illetve ez egy nagyon jó lehetőség a későbbi kapcsolat felvételre. Pl.: sikerült végrehajtani az útmutatóban olvasható tanácsokat, útmutató értékelése, szüksége van-e segítségre.

 

5. Speciális ajánlatok vagy kedvezmények

Ez a lehetőség, amikor a legtöbb adatot kaphatjuk meg a feliratkozótól. Például: iparág, cég mérete, telephely, feliratkozó beosztása, akar-e feliratkozni más hírlevélre.

Ha okosan használjuk ezzel tudjuk a legtöbb minőségi feliratkozót gyűjteni, akik aztán vásárlókká alakíthatók.

 

Vélemény, hozzászólás?

You have to agree to the comment policy.