A nemrég megrendezett Content Marketing World – 2014 záróbeszédét nem más tartotta, mint Kevin Spacey. A több mint félórás beszéd megnézését mindenkinek ajánlom – akár foglalkozik tartalommarketinggel, akár nem. De először is!

Ki Kevin Spacey?

Oscar díjas színész és rendező, akit olyan nagyszerű filmek lehetett látni, mint az Amerikai szépség (American beauty), a Hetedik (Se7en) vagy az amerikában nagyon népszerű sorozatban a House of Cards amerikai feldolgozásában. Sőt! Még a híres Call of Duty nevű számítógépes játékban is szerepet kapott.

Habár a korábbi filmjeiből már ismertem, számomra mégis a House of Cards-al vált igazán ismertté és elismertté. Ha valaki nem látta, még most tegye meg (az első évad Magyarországon is lement). Ezért is örültem kifejezetten, hogy többször is reflektált a sorozatra.

Mit keresett Kevin Spacey egy ilyen konferencián

Ezt a kérdést ő maga is feltette. Ami nagyon tetszett a beszédében, hogy nem állította be magát valamiféle megmondó embernek; nagyon jól fel lett készítve és

 

Mindenki történeteket akar! Mindig és mindenhol!

Azt hiszem, ennél a mondatnál (“Everybody want stories”) derült ki, hogy miért is volt tökéletes választás Kevin Spacey. Az egész beszéde során a tartalommarketing legfontosabb alappilléreit és a sorozatokat kötötte össze. Ezzel is megmutatva, hogy a tartalom marketing eszköztárát bárki használhatja, hiszen mindenkinek vannak élményei, tapasztalatai, céljai. Történetei! És ez a legfontosabb a tartalom marketingben. A prezentáció során beszélt a sorozatokban és csatornákban (országos vs kábelcsatornák) végbemenő változásokról, a technológia adta új lehetőségekről és a közönségről is.

De nem mindegy, hogy milyen történeteket mesélünk, illetve mi a hozzáállásunk ezekhez. Ne azzal indítsunk, hogy milyen eredményeket várunk, hanem hogy milyen történetet szeretnénk elmondani.

 

Kevin Spacey záróbeszédének főbb pontjai

 

 

A teljes záróbeszéd (nem hivatalos)

Share This