Rólam


Kiss TamásKiss Tamás vagyok
, 2008 óta foglalkozok online marketinggel. Előbb egy non-profit szervezetnél, majd egy pénzügyi multinacionális cégnél kóstolhattam bele az országos, régiós és globális online marketing folyamatokba. 2013-tól szabadúszóként segítek közép- és nagyvállalatoknak, hogy minél sikeresebb digitális marketing tevékenységeik legyenek.

A tartalommarketinggel először SEO és PPC szakemberként találkoztam, de igazán csak 2013-ban fedeztem fel a terület adta lehetőségeket, amikor mélyebben kezdtem el foglalkozni az inbound marketinggel. Hiszem, hogy a tartalommarketing és az inbound marketing nem egymás szinonimái; a két módszertan elválasztható, és egyik sem univerzális, mindenki által használható csodafegyver.

Az elmúlt években foglalkoztam tartalom stratégiával, inbound marketing rendszerek és folyamatok szervezeti szintű implementációjával és menedzselésével, illetve a performance marketing (PPC, SEO, email) és a tartalommarketing határterületeivel. Jelenleg szabadúszó inbound marketing és digitális analitikai tanácsadóként, valamint a Maximize PPC és SEO stratégájaként dolgozom.